Lost Treasures of Alexandria
In “Lost Treasures of Alexandria” ben je Christine, een archeologe / geologe die tegen een onverklaarbaar archeologisch geheim aanloopt. Weinig mensen weten - en wetenschappers lijken het feit te negeren - dat er in verschillende mijnen in Afrika diep onder de grond een paar bijna perfect ronde metalen bollen werden gevonden. Op de bollen zijn drie concentrische ringen gegraveerd.