Mario vs. Donkey Kong: Minis March Again!
De heropening van Mario’s pretpark, Super Mini Mario World, verliep zo goed... tot Donkey Kong binnenviel en opnieuw de hulpeloze Pauline ontvoerde! Dus is het aan jou en de Mini Mario's – kleine, opwindbare Mario-figuurtjes – om Pauline uit de handen van die gekke aap te redden.De Mini Mario's bestuur je niet direct. In plaats daarvan gebruik je de stylus om de voorwerpen in elk van de van valstrikken vergeven levels te manipuleren en het wandelende speelgoed veilig de uitgang te laten bereiken. Als je de 8 levels van een verdieping uitgespeeld hebt, krijg je de kans om Donkey Kong op de korrel te nemen met je Mini Mario-lanceerkanon!Een ander onderdeel is de Construction Zone, waarin je je eigen levels kunt maken, levels die jij of anderen hebben gemaakt kunt spelen, en via de Nintendo Wi-Fi Connection of lokale draadloze communicatie zelfgemaakte levels kunt uitwisselen.De schermtekst is instelbaar in Engels, Duits, Frans, Spaans of Italiaans.