Mighty Milky Way
Klaar om door de ruimte te vliegen en planeten te vernietigen? Het groenhuidige schatje Luna bezit een handjevol planet candy en een leven vol verveling en heeft jouw hulp nodig om haar geheime missie te volbrengen! Bereid je voor op koortsachtige puzzels in een nieuw machtig spel van WayForward!Luna gebruikt haar magische staf om planeten te scheppen en te vernietigen, al naar het haar pleziert. Laat wilde ruimtemonsters ontploffen, ontwijk electrische versperringen en verzamel zoveel mogelijk heerlijke planet candy als je kan. Maar kijk uit voor de T-Rex, Luna’s aartsvijand! De kracht van zijn laserogen is bijna even groot als zijn hekel aan Luna, dankzij hun dubieuze verleden samen.Maar genoeg betekenisloos gezemel! Tijd om naar de zon te staren zonder te knipperen en de chaotische reis des levens te omarmen!