Vrienden kunnen om beurten wat schrijven of een tekening maken op de Nintendo DSi. Mixed Messages kent geen winnaars of verliezers. Het spel draait om het plezier dat je beleeft aan het bekijken van wat je vrienden hebben gecreëerd, en hoe de berichten door elke speler worden veranderd. Mixed Messages zet de videogamewereld op zijn kop, met een creatief, grappig en werkelijk uniek multiplayer-spel, dat garant staat voor uren hilarisch plezier met familie en vrienden.