Ben jij klaar voor supersnelle race-actie met de meest spectaculaire auto’s?
Need for Speed Nitro-X biedt diverse mogelijkheden om de game je eigen stijl te geven. Neem bijvoorbeeld een foto met de camera en versier de raceomgevingen met je eigen tag! Dankzij de touchscreenbesturing krijg je een echt racegevoel, waardoor je in de 18 beschikbare auto’s echt tot het uiterste kunt gaan. Dankzij de Super Pursuit Mode kun je zelfs achter het stuur van een politieauto kruipen en met loeiende sirene overal langs scheuren!