Plants vs Zombies
Een meute enthousiaste zombies is op weg naar je voordeur en om deze onuitgenodigde gasten tegen te houden, moet je je verlaten op je batterij huisverdedigende planten.
Je zult snel na moeten denken en nog sneller moeten planten in je strijd tegen de ondode feestgangers, in weer en wind en op elk tijdstip, rondom je woning. Zet je tanden in de Adventure-stand en geniet van nog meer zombie-zappen in 20 minigames, waaronder het gloednieuwe Zombie Trap. Dit feestje sterft geen vroege dood!