Neem de tijd, bepaal je eigen tempo, stel jouw doelen en speel op de manier waarop jij het meeste plezier beleeft. De regels van Primrose zijn eenvoudig: Er zijn geen tijdslimieten, geen moeilijkheidsgraden of willekeurige doelen en geen beperkingen.Je plaatst paren tegels op het speelveld en probeert daarmee groepen tegels te omheinen met stukken van een andere kleur. Wanneer dat lukt zullen de omheinde tegels verdwijnen en veranderen de omliggende tegels van kleur. Met deze kettingreactie kun je combo's maken voor enorm veel punten. Speel lange wedstrijden, overleef de toenemende moeilijkheid of ga volledig voor die ene kettingreactie van miljoenen punten. Ontspan, geniet en wees welkom bij Primrose.