Het is tijd voor Revenge! Shantae: Risky's Revenge biedt een tonnetje buskruit aan hectische, haarzwiepende, heupwiegende actie, alleen voor Nintendo DSiWare. Shantae legt de lat hoger dan ooit met duizenden animatieframes, enorme bazen die uit afzonderlijke sprites bestaan en een missie die zo groot is dat hij dreigt open te barsten!Loods de halve djinn Shantae over kale spookvlakten, door gloedhete woestijnen, betoverde wouden, druipsteengrotten en dodelijke labyrinthen. Ontdek magische aabvallen, zet zombiekoffie, red gouden babies en leer buikdansen om Shantae in machtigere wezens te laten veranderen. Gebruik je krachten om de vrouwelijke piraat Risky Boots dwars te zitten en red Sequin Land van de ondergang!Met levendige personages, flirterige humor en heerlijk wilde actie bevat Shantae: Risky’s Revenge alle haarzwiepende, buikdansende actie die je maar aankunt!