Race tegen de klok in Snowboard Xtreme, door een omgeving vol gevaren. Je hebt vaardigheid nodig, want veel tijd is er niet. Probeer voordeel te halen uit het terrein en verdien extra tijd door de vlaggen op de juiste wijze te passeren.
Versla vrienden en familie op de lokale ranglijst en wordt nummer één! Aarzel niet en bestuur het personage Dundee the Mad Crocodile.