Soul of Darkness
Speel de rol van Kale en betreed een fascinerende Gothische wereld. Red het leven en de ziel van je geliefde, die bedreigd worden door een kwaadaardige vampier.Verken duistere wouden en grotten, naast enorme kastelen en kathedralen, in het licht van de volle maan. Maak je zwaard en speer sterker en leer hoe je je krachten moet gebruiken: gebruik Fire en Ice of neem de gedaante van je vijanden aan. Neem het op tegen weerwolven, waterspuwers, zombies en meer, dankzij de exclusieve cameramogelijkheden.Goed of kwaad - bepaal je eigen lot!