Bij Spirit Hunters Inc zijn ze overwerkt! Ze hebben jou nodig, dus sluit je bij hen aan en wordt een professionele Spirit Hunter!
Met 96 geesten, 16 geestenfamilies en meer dan 90 krachten, verbonden aan een uit zes elementen, is er genoeg om jouw spelbeleving uniek te maken tijdens het verhogen van je niveau en rang in Spirit Hunters Inc!