Welkom in Cowbot County, de thuisomgeving van het robotras van SteamWorld! Als sheriff moet je de menselijke goudzoekersinvasie zien te weren. Bouw aanvalsrobots en plaats ze langs de wegen die ze afschuimen om de mensen ten onder te zien gaan! Gebruik de speciale vaardigheden van je robots in dit originele Tower Defence-spel, waarin strategie en executie beide even belangrijk zijn. Voor groentjes is er een “Easy”-stand – maar iedereen zal uitgedaagd worden in het wilde westen! Tot snel!