Ontdek met Tales in a Box een nieuwe draai aan verborgen voorwerp-spellen! Via slim gebruik van de binnenste camera van de Nintendo DSi, kun je ‘in’ het scherm turen, waardoor je je hoofd moet bewegen om een scène vanuit verschillende hoeken te bekijken, wat echte diepte suggereert. Reis door eens sprookjeswereld, bevolt door personages uit beroemde volksvertellingen en doorzoek elke themakijkdoos vanuit alle hoeken om verbogen letters en voorwerpen te vinden. Terwijl je letters en voorwerpen verzamelt, ontmoet je nieuwe personages en stel je woorden samen die nieuwe scènes met nog meer verborgen voorwerpen vrijgeven. Sommige scènes bevatten verborgen afbeeldingen die je observatievermogen nog verder op de proef stellen. Spelers van alle leeftijden zullen versteld staan van dit unieke visuele spektakel, waarin een simpele afbeelding een hele wereld aan verhalen verbergt... als je maar weet waar je moet kijken!