In 2037raakte een klein stadje in de Zuid Amerikaanse Andes afgesneden van de buitenwereld door een landverzakking, na hevige regenval die een week aanhield.
En toen gebeurde er een ramp: een enorme explosie op een militaire biochemiefaciliteit net buiten het stadje, tijdens stroomuitval door het slechte weer...Chilia, onze heldin, is een wapenexpert. Haar missie is om de gedeelten van het stadje waar nog niet geïnfecteerde inwoners leven te verdedigen.
Het leger is verwittigd, maar om nog niet bekende redenen duurt het zeven dagen voor ze ter plaatse kunnen zijn.