Donkey Konga
Een spel dat voorzien wordt van een stel bongo's die je gebruikt om het spel te spelen, kan bij ons al niet meer stuk. Dat Donkey Konga naast die unieke besturing ook nog eens een spel van formaat is, maakt deze muzikale game helemaal top.
Trommel en klap er op los, op de maat van de ene superhit na de andere. Je kunt ervoor kiezen om steeds moeilijkere songs te spelen, maar je kunt ook drie anderen uitnodigen om flink wat herrie te maken, maar vooral heel erg veel lol te beleven. Door perfect getimed op de maat van de muziek op de bongo's te slaan, groeit je score en ontvang je muntjes waarmee je nieuwe liedjes, mini-games en geluidseffecten kunt kopen. Voor meerdere spelers zijn er ook nog een stel Mario Party-achtige mini-games te spelen, zoals bijvoorbeeld 100 meter boomklimmen (door in het juiste ritme te trommelen en te klappen). Donkey Konga: onthoud die naam...