Reed Richards, Johnny en Sue Storm en Ben Grimm, beter bekend als de Fantastic Four, slaan toe op de GameCube! De snode Victor von Doom is op oorlogspad en jij zult tussen de vier personages heen en weer moeten schakelen om deze tiran te overmeesteren. De opmerkelijke elastieken moleculen van Mr. Fantastic laten je je uit de lastigste situaties rekken, terwijl de Invisible Girl niet alleen uit het zicht kan verdwijnen, maar bovendien haar tegenstanders met krachtige knallen in verwarring kan brengen. De supersterke Thing kan bomen en lantaarnpalen uit de grond trekken om slechteriken mee om de oren te slaan, of zet de boel in vuur en vlam als de Human Torch om vuurballen richting de vijand te slingeren. In dit spannende avontuur, gebaseerd op de blockbusterfilm, neem je ook op tegen klassieke Marvel slechteriken zoals de Puppet Master, Annihilus en Diablo. Elk personage heeft zo'n 40 moves tot zijn beschikking, waarvan sommige zelfs ge-upgrade kunnen worden, wat flink wat aanvalspotentieel tot gevolg heeft! Dankzij de toffe spelstand voor meerdere spelers is deze game dus niet alleen fantastisch om in je eentje te spelen... Ook verkrijgbaar in het Nederlands.