Exclusief voor Nintendo GameCube. Trek erop uit met de kristalkaravaan, in je eentje of met tot drie vrienden en verzamel de kostbare mirre druppels die je dorp nodig heeft om te overleven. RPG-avonturen waarin zwaarden kletteren, magie in de lucht hangt en waarin helden geboren worden - en dat alles met de visuele pracht en praal en een pakkend verhaal zoals je dat van de Final Fantasy serie mag verwachten.