Mario Party 7
Voor hun allernieuwste feestje gaan Mario en zijn kameraden op wereldreis per cruise-schip! Bowser hebben ze overigens achtergelaten, maar die is dan weer vastbesloten om de boel te verzieken! Reis mee naar allerlei exotische locaties zoals Grand Canal (Venetië), Pagoda Peak (China), Pyramid Park (Egypte), Neon Hights (Amerika) en (jawel!) Windmillville (Nederland). Spring, zwem en vlieg door meer dan 80 nieuwe mini-games, uiteenlopend van hordenlopen over onder stroom staande horden tot het ontwijken van een razende mol met een veel te grote hamer! Elk exemplaar van Mario Party 7 is voorzien van een microfoon voor de Nintendo GameCube. In een aantal van de nieuwe games kun je dus stemcommando's gebruiken om de actie op het scherm te besturen! In het Duty Free winkeltje kun je je opgespaarde punten en items inruilen om allerlei toffe prijzen vrij te spelen. Voor het eerst kunnen nu maximaal acht spelers tegelijk deelnemen! De gebruikelijke bende personages zoals Mario, Luigi en Wario komen weer voorbij , maar deze keer doen ook nieuwkomers Dry Bones en Birdo mee. Trommel dus al je vrienden op voor het grootste feest aller tijden!