Mario Smash Football
Na succesvolle uitstapjes op de tennis-, kart- en golfbanen van het Mushroom Kingdom zet Mario nu zijn beste beentje voor op het voetbalveld. In Mario Smash Football laat het multitalent zien wat voor ongebruikelijke trucjes hij in huis heeft. Waanzinnige omhalen en snoeiharde pegels maken deze unieke vorm van voetbal een stuk boeiender om naar te kijken dan het gebruikelijke poldervoetbal. Multiplayer wedstrijden bieden aan vier personen tegelijk de kans het veld te betreden om eindeloos een balletje te trappen met blauwe schilden, Chain Chomps en ander ongebruikelijk gevaar. Met afstand het grootste voetbalspektakel van de eeuw!