Potje honkbal spelen? Met de omvang van Amerikaansehonkballegende Babe Ruth en genoeg slagkracht voor een heel team is Mario een echt natuurtalent op het honkbalveld. Mario Baseball plaatst je midden op het veld met gameplay waar je makkelijk in kunt komen en die meer voldoening geeft hoe meer je je erin verdiept. Of je nou werper bent, in het veld staat of aan slag bent, Mario Baseball laat je niet meer los! Vier spelers kunnen meespelen, maar in je eentje kun je je ook urenlang vermaken in de Challenge Mode. Meer dan 50 personages uit het Mario-universum maken hun opwachting. Haal hun beste powershots uit de kast en ga voor de ultieme homerun!