Need for Speed Most Wanted
Race jezelf naar de top in de wereld van de illegale straatraces! Perfectioneer je wagen, ontloop de arm der wet en werk aan je reputatie op de spannendste straatcircuits die je ooit hebt gezien. Neem het op tegen de meest formidabele rivalen. Gebruik sluiproutes en ander verkeer in je voordeel, of knal door verwoestbare objecten in je omgeving heen en laat een spoor van vernieling en obstructies achter om je tegenstanders dwars te zitten! Race je goed genoeg dan wordt je naam bekened en kom je misschien wel op de zwarte lijst van "Most Wanted" straatracers terecht! Je kunt ook aan je reputatie werken door uitdagingen te voltooien op straat, aan de politie te ontsnappen en records te breken tijdens je races. Met real-time lichteffecten en een schat aan grafische hoogstandjes is dit zonder meer de strakst ogende racetitel van het moment. Dankzij een uitgebreide selectie sleutelopties kun je exact de wagen creëren waarin jij de aandacht wil trekken. Je kunt zelfs het onderdeel "Speedbreaker" gebruiken om een vertragingseffect in te zetten. Erg handig voor die nipte bochten...