Sonic Gems Collection
Een explosie van Sonic! Het blauwe stekelvarken dook al eerder op in talloze videogame klassiekers, en dankzij Sonic Gems Collection krijg je nu ook de kans om een stel van zijn minder bekende avonturen te spelen. Deze compilatie is exclusief voor de GameCube: voorheen waren deze games enkel speelbaar in speelhallen en op consoles van Sega. De disc bevat het zeldzame en veelgeprezen Sonic CD, een episch avontuur waarin door de tijd wordt gereisd in Sonics razendsnelle stijl. Ook tref je hierop het 3D vechtspel Sonic the Fighters aan, waarin je favoriete Sonic-personages het uitvechten in 1-tegen-1 of teamgevechten. Sonic R is een geniaal racespel voorzien van daverende circuits met waanzinnige kurkentrekkers. Verder vind je hier ook zes gekoesterde titels uit het tijdperk van de Game Gear, zoals Sonic Spinball, Sonic the Hedgehog 2, Sonic the Hedgehog Triple Trouble, Sonic Drift 2, Tails' Skypatrol en Tails Adventures. Onmisbaar voer voor de fans natuurlijk, maar eigenlijk is Sonic Gems Collection met zoveel games in zoveel verschillende genres een prima aanwinst voor elke trotse bezitter van een GameCube!