Star Fox Assault
Stap opnieuw in de schoenen van de gewiekste vos Fox McCloud om het op te nemen tegen zijn gevaarlijkste vijand ooit... Gelukkig keren je maatjes Slippy Toad, Peppy Hare en Falco Lombardi ook terug om je bij te staan in de strijd tegen hordes intergalactisch gespuis, zowel ter land als in de lucht.
Klim in je Arwing voor de betere luchtgevechten of bestuur een Landmaster Tank voor de strijd die op de grond wordt uitgevochten. Rondrennen en wat met je laserpistool zwaaien mag natuurlijk ook. De stand voor één speler biedt de meest uitgebreide Starfox uitdaging die je ooit gespeeld hebt, maar de multiplayer-stand voor vier spelers zal jou en je vrienden ongetwijfeld nog veel langer bezig weten te houden. Deze vos is z'n streken nog lang niet verloren...