88 Heroes - 98 Heroes Edition
Bereid je voor om Dr. H8's onderkomen te infiltreren met de vreemdste, domste en meest nutteloze superhelden ooit! Met 88 levels tussen jou en Dr. H8, slechts 88 seconden om elk level te voltooien en de 88-minuten doemsklok die al tikt, moet je 98 unieke personages aansturen – elk met zijn of haar eigen unieke vaardigheden – tijdens een platformavontuur om te voorkomen dat de aarde volledig wordt vernietigd!