Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Amicia en Hugo ontvluchtten hun verwoeste land en trokken naar het zuiden, naar nieuwe gebieden en levendige steden waar ze een nieuw leven wilden opbouwen en Hugo's vloek onder controle wilden krijgen.
Maar wanneer Hugo's krachten weer ontwaken, keren dood en verderf terug in de vorm van een horde hongerige ratten. Broer en zus vluchten opnieuw en hopen dat een eiland inderdaad de voorspelde sleutel heeft om Hugo te redden.
Ontdek welke prijs je betaalt om dierbaren te redden in een wanhopige overlevingsstrijd. Sla toe vanuit het donker, ontketen een hel en versla vijanden met diverse wapens, hulpmiddelen en onaardse krachten.