ACA NEOGEO 2020 SUPER BASEBALL
In de nabije toekomst zijn er twee competities met elk zes teams. Kies je team en strijd voor het kampioenschap. Naarmate je vordert in de game, zullen er landmijnen op het veld verschijnen en kun je pantsers kopen om spelers te beschermen. Deze unieke aspecten zorgen voor een buitengewone honkbalervaring!