ACA NEOGEO ART OF FIGHTING
Ryo Sakazaki en Robert Garcia vechten tegen ontelbare vijanden om Yuri Sakazaki te bevrijden van een mysterieuze kidnapper. Deze game wordt gezien als ambitieus, mede door de introductie van de zogenaamde spirit gauge en de reacties van de personages als ze een pak slaag krijgen.