ACA NEOGEO ART OF FIGHTING 3
Dit is een zijverhaal van de ART OF FIGHTING-reeks, waar het drama en de strijd van verschillende vechters aan bod komt. Met het Ultimate KO-systeem en andere gamemechanieken was deze game een van de pioniers in 2D-vechtgames.