ACA NEOGEO BLAZING STAR
Jouw missie: de duistere AI Brawshella verslaan die een leger dodelijke, biologische wapens aanvoert. Voor deze taak heb je de beschikking over zes verschillende schepen.
De game heeft een klassiek highscore-systeem, waarbij spelers meer punten krijgen wanneer ze erin slagen om meerdere vijanden met één schot te raken.