ACA NEOGEO BURNING FIGHT
Detectives uit Japan en de Verenigde Staten werken samen en zetten hun leven op het spel en dringen binnen in de vijandelijke schuilplaats van een groot syndicaat en een criminele organisatie die het westen van Japan domineert.