ACA NEOGEO FATAL FURY
Spelers storten zich in bloedige straatgevechten op diverse locaties om de beruchte topcrimineel Geese Howard uit te schakelen.
De game onderscheidt zich van andere vechtgames die in dezelfde periode werden gemaakt door een speciaal Line Battle-systeem waarmee spelers zich tussen de voorgrond en de achtergrond kunnen verplaatsen en door de coöpstand voor twee spelers.