ACA NEOGEO GHOST PILOTS
GHOST PILOTS is een schietgame die door SNK in 1991 is uitgebracht. De speler bestuurt een oud watervliegtuig om de twee sterke naties te bevechten die zijn eigen land bedreigen. Naast grote militaire wapens verschijnt er een mysterieuze gevechtseenheid ten tonele die klaar is voor een intens gevecht.