KARNOV'S REVENGE is een vechtgame die in 1994 is uitgebracht door Data East. Dertien verschillende vechters zijn opnieuw samengekomen om te strijden voor de hoofdprijs in de Great Grapple. Dankzij het nieuwe Weak Point-systeem zijn de gevechten nóg beter dan voorheen.