ACA NEOGEO KING OF THE MONSTERS
Kies uit een van de zes beschikbare monsters en vecht door Japan om de titel van het allersterkste monster te behalen!
Naast de standaard aanvallen zoals slagen en schoppen, kun je meer vernielende technieken leren zoals vuur- en laseraanvallen.