ACA NEOGEO PULSTAR
PULSTAR is een side-scrolling shooter, uitgebracht in Japan door SNK in 1995. Bestuur Dino246 en versla de buitenaardse wezens die ons zonnestelsel aanvallen.
Deze game biedt een varia aan aanvals- en verdedigingsopties, inclusief vijf unieke Voyager-voorwerpen en speciale IO-items. Gebruik alles in je macht om je ruimteschip te verdedigen en de dreiging te verslaan!