ACA NEOGEO REAL BOUT FATAL FURY
Het vechtsysteem is gebaseerd op dat van de voorganger, maar door het isoleren van de Sweep-knop, de toevoeging van combinatie-aanvallen en andere elementen als 'ring outs' ontstaat een nog snellere vechtervaring.