ACA NEOGEO SHOCK TROOPERS
Wanneer Dr. George en zijn kleindochter zijn ontvoerd door kwaadaardige organisatie Bloody Scorpion, moeten spelers ze bevrijden.
In de game kunnen spelers zelf kiezen welke route ze nemen, zodat de game nog leuker wordt om meermaals te spelen.