ACA NEOGEO SOCCER BRAWL
SOCCER BRAWL is een voetbalgame die in 1992 is uitgebracht door SNK. De vonken vliegen er vanaf als acht teams uit verschillende landen vechten om de eerste plaats in het kampioenschap. Deze game speelt zich af in de nabije toekomst, waar teams van zeven robotspelers (in plaats van het normale elftal) zich uitleven in geheel nieuwe opstellingen. Zelfs de verdedigers kunnen nu aanvallen!