ACA NEOGEO STAKES WINNER
STAKES WINNER is een realistische jockey-actiegame die in 1995 door SNK is uitgebracht. Gebruik vaardigheden zoals het tonen van de zweep, formatiesplitsing en hypersprint, verzamel items op de baan, en maak je geliefde paard sterker in deze veelzijdige game. Doe met je paard mee aan verschillende races en probeer de GI te veroveren.