ACA NEOGEO STREET HOOP
STREET HOOP is een basketbalgame die in 1994 door Data East is uitgebracht. Kies een team uit een van de tien landen en word wereldkampioen. Gebruik een van de vele technieken of vul je krachtmeter zodat je spectaculaire dunks kunt maken in een opwindend potje basketbal!