ACA NEOGEO THE LAST BLADE
THE LAST BLADE is een vechtgame, uitgebracht door SNK in 1997. Het speelt zich af in de japanse Edo-periode en biedt je een gamma aan unieke zwaardvechters.
De game komt ook met een unieke Hajiki-vaardigheid, waarmee de spelers aanvallen kunnen afweren. Als strategisch element kun je zelfs superaanvallen blokkeren en ze omzetten tot Desperation Moves. De game biedt je een gamma aan geweldige flitsende anvallen dankzij de Super Secret Skills en de Super Desperation Moves.