TOP HUNTER RODDY & CATHY is een side-scrolling game vol actie, uitgebracht door SNK in 1994. De game gebruikt twee rijen waartussen je vloeiend kunt schakelen. Spring, schiet, gooi en voer speciale aanvallen uit om ruimtepiraten te verslaan die op weg zijn naar totale overheersing van het universum. Deze game biedt je ook een stand voor twee spelers.