WORLD HEROES 2 een vechtgame, uitgebracht door SNK in 1993.
Spelers kunnen deelnemen in epische gevechten met veertien historische personages, waaronder Hanzo Hattori en Jeanne. Via een eenvoudig maar diepgaand gamesysteem met gamemechanieken zoals Throw Back en Projectile Bounce Back kun je talloze strategische zetten maken in een van de vele gevechten.