AeternoBlade
Freyja reist door de regio Awelsia met een onbekend wapen genaamd AeternoBlade. Ze wil wraak nemen op Beladim, de Heer van de Mist, want hij is verantwoordelijk voor het uitmoorden van haar stam en de verwoesting van haar dorp, Ridgerode.
Tijdens haar queeste wordt ze geholpen door Vernia, die al even berucht is als Beladim. Vernia heeft Freya vaardigheden bijgeleerd voor het gebruik van de AeternoBlade en vertelt haar dat ze door allerlei verschillende dimensies moet reizen om te ontdekken hoe ze Beladim kan vernietigen.
Wat is AeternoBlade? Hoe kan Freyja wraak nemen op Beladim? Los deze en nog veel meer mysteries op tijdens haar avontuur!