Age of Heroes: The Beginning
Een kwade tovenaar is ontsnapt uit zijn gevangenis en nu moet je helden bij elkaar brengen om het land te redden uit de duisternis. Kies wie je wilt zijn - elke held maakt combinaties op een andere manier. Maak powerups en haal de perfecte score. Speel door 100 levels in Age of Heroes - The Beginning!