Air Hockey: Casual Table Arcade
Een verslavend spel waarmee de speler altijd en overal van het klassieke airhockeyspel kan genieten!
De speler bestuurt zijn puck en probeert deze in het doel van de tegenstander te scoren, met behulp van zijn bliksemsnelle reflexen en strategisch denken. Het spel biedt verschillende moeilijkheidsgraden, zodat iedereen zijn eigen niveau kan kiezen en optimaal van het spel kan genieten. De speler kan zowel tegen de computer als tegen een vriend op hetzelfde apparaat spelen.
Voor elke overwinning ontvangt de speler munten die kunnen worden besteed aan het aanpassen van het speelveld. De speler kan de achtergrond, pucks en andere elementen kiezen om het spel persoonlijker en unieker te maken.