Ambition of the Slimes
Slimes zijn heel erg veelzijdig. Ze gebruiken magie, kunnen zich vermenigvuldigen en gebruiken speciale vaardigheden. Maar hoe geweldig ze ook mogen zijn, keer op keer worden ze verpletterd! Niet alleen door de protagonist, maar soms zelfs door een gewone dorpeling.
De tijd voor verandering is aangebroken met de nieuw vergaarde Claim-vaardigheid. Door recht in de mond van een tegenstander te springen, kunnen slijmmonsters hun lichaam overnemen. Gebruik Claim op een strategische manier tegen je sterkste vijanden en win het gevecht!