Another Lost Phone: Laura's Story
In Another Lost Phone ontdek je als speler het sociale leven van een jonge vrouw van wie je zonet de telefoon hebt gevonden.
Deze game is ontwikkeld als een verhalend onderzoek waarin je elementen uit verschillende applicaties, berichten en foto's moet samenleggen om meer te weten te komen. Naarmate je meer van de inhoud van de telefoon ontdekt, kom je meer te weten over het leven van Laura: haar vrienden, haar professionele leven en de gebeurtenissen die hebben geleid tot haar mysterieuze verdwijning en het verlies van haar telefoon.