Kid Niki Radical Ninja is een actiegame, uitgebracht in 1986 door IREM. Vernietig je vijanden op jouw manier, versla op weg naar het kasteel in elk level de eindbaas en red de gevangengenomen prinses! In deze kleurrijke levels met unieke tegenstanders beleef je een oneindige strijd en is het aan jou om een nieuwe hoogste score neer te zetten.