Arcade Archives PUNCH-OUT!!
Let op de gezichtsuitdrukkingen en bewegingen van je tegenstanders om op het juiste moment toe te slaan met verschillende stoten en verdedigende acties. Word jij de nieuwe bokskampioen? Deze game was destijds een dikke hit, dankzij de opzet met twee monitors, de intense boksactie en de dynamische graphics.